Usługi marketingu farmaceutycznego
Świadczymy usługi z zakresu marketingu farmaceutycznego kierowanego do lekarzy, farmaceutów oraz pacjentów.
Posiadamy bogate doświadczenie w realizacji rozbudowanych, wielokanałowych kampanii.
Marketing kierowany
do lekarzy
Konkursy z nagrodami, reklama w mediach branżowych, kampanie edukacyjne, mailingowe oraz eDetailingi i prezentacje.
WięcejKampanie edukacyjne
Kampanie edukacyjne podnoszą wiedzę lekarzy o nowych produktach i metodach leczenia
Platformy kontentowe
Platformy kontentowe dla lekarzy centralizują edukacyjne treści i narzędzia dostępu
Zakup mediów branżowych
Kampanie w mediach branżowych to skuteczny sposób promocji produktów medycznych do lekarzy
Konkursy dla lekarzy
Konkursy dla lekarzy łączą rywalizację z edukacją i promują nowe produkty farmaceutyczne
Marketing kierowany
do farmaceutów
Konkursy dla farmaceutów, kampanie w mediach branżowych, kampanie edukacyjne, treści medyczne, gry edukacyjne oraz kampanie w systemie Kampsoft.
WięcejKampanie edukacyjne
Kampanie edukacyjne dla farmaceutów dostarczają wiedzy z farmacji, medycyny i zdrowia
Treści medyczne
Dystrybucja treści medycznych wspiera farmaceutów w rozwijaniu wiedzy i umiejętności
Kampanie mediowe
Skuteczne działania promujące produkty, edukujące specjalistów i budujące relacje
Kampanie Kamsoft
Kampanie w Kamsoft oferują spersonalizowane komunikaty do farmaceutów o nowościach
Marketing kierowany
do pacjentów
Strategie marketingowe marek farmaceutycznych, Big Idee i Key Visuale, kampanie mediowe, spoty wideo, performance marketing, social media, digital i serwisy www.
WięcejStrategie marketingowe
Strategie marketingowe farmacji promują produkty zdrowotne i budują świadomość marki
Kreacja i Key Visuale
Kreacja i Key Visuale budują tożsamość marki farmaceutycznej i wyróżniają ją na rynku
Kampanie zintegrowane
Kampanie zintegrowane w farmacji to spójne działania promocyjne, zwiększające zaangażowanie pacjentów
Planowanie i zakup mediów
Kampanie mediowe to płatne reklamy w telewizji i internecie, budujące rozpoznawalność marek