Marketing kierowany do pacjentów
Strategie marketingowe marek farmaceutycznych, Big Idee i Key Visuale, kampanie mediowe, spoty wideo, performance marketing, social media, digital i serwisy www.
Strategie marketingowe
Strategie marketingowe farmacji promują produkty zdrowotne i budują świadomość marki
Kreacja i Key Visuale
Kreacja i Key Visuale budują tożsamość marki farmaceutycznej i wyróżniają ją na rynku
Kampanie zintegrowane
Kampanie zintegrowane w farmacji to spójne działania promocyjne, zwiększające zaangażowanie pacjentów
Planowanie i zakup mediów
Kampanie mediowe to płatne reklamy w telewizji i internecie, budujące rozpoznawalność marek
Spoty wideo
Spoty wideo to krótkie reklamy, które skutecznie budują świadomość marki i produktów
Produkcje digital
Produkcje digital w farmacji to nowoczesne narzędzia online, angażujące pacjentów
Kampanie Social Media
Kampanie Social Media w farmacji angażują pacjentów i budują społeczność wokół produktów
Kampanie kontent marketingu
Kampanie content marketingu wykorzystują wartościowe treści do budowania zaufania pacjentów
Performance Marketing
Kampanie performance marketingu optymalizują budżet, precyzyjnie targetując grupę docelową
Serwisy www
Serwisy marek farmaceutycznych dostarczają informacji o produktach i wsparciu pacjentów
Wideo explainery
Dzięki animacjom pomagają pacjentom lepiej zrozumieć diagnozy, terapie i leki
Platformy eCommerce
Umożliwiają wygodne zakupy leków, suplementów i produktów zdrowotnych online